Wij zijn op Woensdag 27 en vrijdag 29 december gesloten

Wij zijn bereikbaar in het gemeentehuis, Onderdoor 25, 3995 DW, Houten. 
Na de ingang wachten aan de tafel rechts.
Kijk bij
Waar.

 

De belastingperiode loopt ook dit jaar van 1 maart t.e.m. 30 april
Wij doen aangiftes in deze periode alleen op afspraak.
U kun ons bellen voor een afspraak:
Iedere woensdag van 19:00 - 20:30 uur

Iedere vrijdag van 10:00 - 11:30 uur 
Tel: 
030 638 2526 alleen tijdens deze spreekuren 
Tijdens deze periode kunt u ook afspreken op dinsdagmiddag van 13:30 - 15:00


.
Indien u door lichamelijke omstandigheden niet in de gelegenheid bent onze spreekuren te bezoeken,
bestaat er op beperkte schaal de mogelijkheid dat een van onze medewerkers u thuis bezoekt.

U kunt zich hiervoor telefonisch, per e-mail of bij het Sociaal Loket Houten aanmelden.


Wat u mee moet nemen voor  uzelf en uw partner voor een belastingaangifte.

  • Uw DigiD
  • Jaaropgaven van werkgever(s) of uitkeringsinstantie(s).
  • Rekeningen van betaalde (niet vergoede) ziektekosten
  • De WOZ waarde van uw eigen woning over 2016.
  • uw BSN (Sofinummer)
  • Opgaven van de Belastingdienst over
    • Betaalde (voorlopige) aanslagen
    • Ontvangen voorschotten, betalingen
    • Ontvangen Zorg en of Huur toeslagen